The Amanda way of life!

Alla inlägg under juli 2010

?

Av Amanda - 20 juli 2010 12:11

Skulle du kunna göra allt för mig?
Jag tror inte det.  
  

Av Amanda - 8 juli 2010 12:46

Nu när jag äntligen började att få lite färg så har jag fått en halv miljon knottbett över hela benen! Det ser ut som att jag har vattkoppor eller något... Kul. Kliar något så jävulskt gör det med. Man skulle ha haft en badkar med Salubrin!


  

Av Amanda - 2 juli 2010 02:01

Det är ju helt otroligt hur en del människor beter sig.
Jag blir så äcklad av de flesta, eller i alla fall av deras beteende.
Egentligen så borde jag kanske inte säga något?

Jag kanske är likadan själv på något sätt.


Men en del är så sjukt odrägliga.
-Uppmärksamhet sökande äckel.
-De som klagar på andra och sedan gör samma sak själv.
-De idioter som gör allt för att förstöra för andra.
-Överdrivet manipulativa djävlar.


Ye, you got the point...?


JAG ORKAR INTE MED ER.
Stick och brinn eller gå och lägg er.
Bara jag slipper märka av er.


FYFAN.
  

Ovido - Quiz & Flashcards