The Amanda way of life!

Alla inlägg under oktober 2010

Av Amanda - 26 oktober 2010 22:51

för mycket som snurrar i huvudet.
för mycket misstankar.
för mycket lögner.. (kanske?).

för mycket känslor.

verkligen för mycket känslor.

det värsta är väl att detta påverkar mitt pluggande.
har inte fått mycket gjort idag och har prov imorgon.
fail.
men man är ju van.

imorgon får jag lov. ledig torsdag och fredag har jag en lektion som jag inte orkar vänta på i 2h 45min och sedan på bussen i 2h.

så är väl läget. rätt labilt ikväll.

hejdådådå.

Av Amanda - 12 oktober 2010 20:21

"Vid deras åsyn darrar jorden och himmelen bävar;

solen och månen förmörkas och stjärnorna mista sitt sken."

du

Av Amanda - 11 oktober 2010 21:31

älskling, för mig finns bara du.   

Av Amanda - 7 oktober 2010 23:16

Jag är fortfarande och som alltid väldigt sugen på att tatuera mig. Mitt största problem är väl egentligen att bestämma mig för att jag verkligen ska göra det.

Å andra sidan så är jag expert på att ångra mig, jag är även expert på att tro att jag kommer ångra mig. Är nog bäst på det sist nämnda av de båda faktiskt.
Rätt jobbigt att aldrig känna sig riktigt säker på något.

Har ungefär 500 olika idéer om vad jag ska tatuera och ca hälften så många idéer om vart jag ska tatuera mig. Undra om jag någonsin kommer ta mig i kragen och tatuera mig? Samtidigt så vill jag inte tatuera mig.. pga det är så sjukt många som gör det. Alltså är det typ ovanligare att inte tatuera sig.. Klurigt det där!


 

Av Amanda - 7 oktober 2010 20:19

 ‎"Koffein gör dig sexsugen, smalare och såklart; piggare.

Så här menar Starbucks att detta fungerar,

det handlar om erotik helt enkelt."


Det här citatet hade en vän till mig hittat någonstans och tyckte att det var lite

roligt och lite typiskt mig. Jag kan väl inte göra annat än att hålla med. Haha. Coca Cola!  


Sen sitter jag och funderar över:
"Varför är det alltid enklare att ge upp än att fortsätta försöka?"

Tycker att det är ett väldigt dumt faktum det där. Att försöka att inte ge upp tar ju så mycket tid och suger verkligen musten ur en. Det hade varit mycket bättre ifall det var lättare att försöka.
Men då kanske hela meningen med allt försvinner? Vem vet..


 

Av Amanda - 7 oktober 2010 19:36

Enda sedan jag var liten har "jobba sent" betytt något annat.


Vet inte om det var/är så, men det är alltid så jag har tolkat det.

Av Amanda - 6 oktober 2010 21:12

Såhär + skinnjacka såg jag ut igår på studentfesten med 80tals tema igår :)


 

Av Amanda - 4 oktober 2010 23:53

Imorgon är det studentfest, 250 dagars! Jag är så fruktansvärt taggad, detta ska bli kanon! 80tals tema är det också, jätteroligt ;) Kommer väl upp en bild här på mitt klädval imorgon.


Imorgon har vi religion och sedan svenska skrivning, argumenterande..igen! Det är ungefär det enda vi gjort under hela svenska a & b. Förstår då inte varför vi måste fortsätta? Aja.
Efter skolan ska jag med Ana Banana hem och sedan skulle det tydligen bli pizza uppe hos Linda innan förfesten kör igång! Estetfest, damn right! Det kan ju inte sluta på något annat sätt än.. WAKA WAKA. Höhö.


Efter förfesten drar vi ner på Valvet och sluter upp med alla andra 3or. Där ska vi det dansa utav själve fan. Kuuuung!!
Sover antagligen hos karln min, eller så åker vi hem hit. Sova med varandra ska vi i alla fall göra. Mys!


Aja godnatt :D

Ovido - Quiz & Flashcards