The Amanda way of life!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Amanda - 31 augusti 2010 20:13

Kapten Röd - Trasig.


Du och jag tittar nog i olika speglar, för jag kan inte se vad du menar.
Annars måste dina speglar va skeva, för smala ting verkar bli breda.


Å men jag vet det är inte konstigt att man tvekar,
ingen kan fly när idealen bara ekar.
Kraven finns där vart man än vänder,
att du inte duger är signalerna dom sänder.


Modetidningarna bara sprider trender,
som inte passar människan så folk mår sämre.
Ändå undrar alla vad det är som händer,
när vissa väljer svälten.

Av Amanda - 31 augusti 2010 16:52

"If she ever tries to fuckin' leave again.
I'ma tie her to the bed
and set this house on fire."


   

Av Amanda - 29 augusti 2010 23:53

Hur i helvete kan man ens tvivla på en sådan här vänskap?


 

Av Amanda - 29 augusti 2010 18:53

Jag har så svårt att balansera mellan trygghet och panik.


 

Av Amanda - 29 augusti 2010 11:36

Ja idag står man inför en stor förändring. Lillebror ska nämligen flytta hemifrån, i alla fall på veckorna. Känns läskigt att inte ha honom hemma jämt, jag kommer helt klart att sakna honom. Sen som den storasyster jag är så är jag orolig över att han inte klarar av att bo själv. Jag menar det är ju allt; laga och äta mat, lägga sig i tid, komma upp i tid, komma iväg i tid, göra läxor och sköta inköp.


Förhoppningsvis så klarar han av det. Men om han inte gör det så flyttar han ju förmodligen hem igen... och det är ju bra! 
Usch, detta känns hemskt!


 

Av Amanda - 26 augusti 2010 22:56


Du och jag är inget vidare bra,
men jag kan inte säga nej.
Jag kanske rent av behöver dig.

Av Amanda - 26 augusti 2010 07:17

Alla drömmer vi om lyckan som om livet blivit fel.


 

Av Amanda - 26 augusti 2010 00:32

Jag skulle få den tiden över för mig själv, som jag sagt att jag vill ha.


   

Ovido - Quiz & Flashcards