The Amanda way of life!

Alla inlägg under juni 2011

Av Amanda - 22 juni 2011 16:01

1. Mitt favorit djur är katter, sötare och goare finns inte!

2. Älskar musik, lyssnar på det mesta. Allt beror på humöret.

3. Tycker mycket om att fotografera.

4. Jag tycker att mina syskon är bäst i världen, även fast vi kanske bråkar ibland.

5. Gillar att bo i husvagn på sommarn, allt med det är genom mysigt.

6. Rätt ekonomisk när det gäller shopping, är det för dyrt så får det vara.

7. Hatar älgar, dem är nog det äckligaste som finns. Vissa är rädd för spindlar, jag är rädd för älgar... hehe.

8. Jag älskar min pojkvän mest av allt och han är den enda jag ens kan tänka mig att vara tillsammans med.

9. De som jag saknar mest är min farmor som gick bort när jag var 10 år och min hund som bor i Sala eftersom jag inte fick ha kvar längre för mor med man.

10. CocaCola-freak, men det visste väl alla redan! ;)


  Bild på mig sen poängjakten på studentveckan.      Världens sötaste i sin "Sveriges bästa bilmekaniner 2011" t-shirt   

  

Av Amanda - 18 juni 2011 20:58

I don't quite know how to say how I feel.
Those three words are said too much.
They're not enough.

If I lay here, if I just lay here..
Would you lie with me and just forget the world?

Av Amanda - 3 juni 2011 13:45

Jag blir alldeles snurrig över allt som har med studenten att göra. Det är ju inte lite saker direkt...
Allt med klassen, hela studentveckan. Alla saker som ska vara fixade, middag/tårta med släkt efter ståhejet i parken. Vilka ur släkten vet man inte för de inte kan svara riktigt på frågan. Vissa bryr sig kanske inte ens.
Vad som ska ätas. När de ska tränas.


Tider som passar alla, så att det faktiskt blir värt att göra de man planerat.

Känns tråkigt då en del prioriterar bort klassen och alla studentgrejor för något annat. Tråkigt att vissa föräldrar inte ens kan ta sig tid att skjutsa sina studentungdomar så de kan vara med klassen.

Känns som att föräldrar, om några, vet hur stort studenten är och att det är ett roligt minne. De flesta föräldrar borde ju veta det i allla fall?


Hoppas bara att hela klassen fixar så att de kan infinna sig under studentveckan i alla fall, det borde man ju kunna förvänta sig från sin klass. Särskilt vi eftersom vi är esteter och vi vet innebörden av att alla måste vara på plats för bästa möjliga resultat.
Detta ska ju bli något roligt att minnas för alla och man vill ju förmodligen och förhoppningsvis komma ihåg hela sin fina klass.
Så fungerar det inte med skjuts, sov hos någon, samåk med någon! Men kanske framför allt borde man påminna sina föräldrar om att det här är en stor sak som man faktiskt vill vara med om, som man vill minnas!


Studenten tar man bara en gång och den gången ska bli minnesvärd!


 

Ovido - Quiz & Flashcards