The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

10 fakta om mig.

Av Amanda - 22 juni 2011 16:01

1. Mitt favorit djur är katter, sötare och goare finns inte!

2. Älskar musik, lyssnar på det mesta. Allt beror på humöret.

3. Tycker mycket om att fotografera.

4. Jag tycker att mina syskon är bäst i världen, även fast vi kanske bråkar ibland.

5. Gillar att bo i husvagn på sommarn, allt med det är genom mysigt.

6. Rätt ekonomisk när det gäller shopping, är det för dyrt så får det vara.

7. Hatar älgar, dem är nog det äckligaste som finns. Vissa är rädd för spindlar, jag är rädd för älgar... hehe.

8. Jag älskar min pojkvän mest av allt och han är den enda jag ens kan tänka mig att vara tillsammans med.

9. De som jag saknar mest är min farmor som gick bort när jag var 10 år och min hund som bor i Sala eftersom jag inte fick ha kvar längre för mor med man.

10. CocaCola-freak, men det visste väl alla redan! ;)


  Bild på mig sen poängjakten på studentveckan.      Världens sötaste i sin "Sveriges bästa bilmekaniner 2011" t-shirt   

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards