The Amanda way of life!

Alla inlägg under mars 2011

Av Amanda - 31 mars 2011 16:31

Idag har vi varit rätt kreativa på teatern. Fixat en massa klipp inför slutproduktionen så nu är det bara ett kvar att göra. Sen blir det en massa klippande och klistrande. Så vi kan börja finslipa teaterscenerna sedan  Känns bra att vi har så lite kvar nu.

Idag har jag även träffat två bedårande hundar då vi var hem till Elina. Hjalmar och Hedvig, underbara rottweilers. Jag vill så gärna ha en, helt klart en av de finaste raserna. 

At the moment ligger jag i karln mins säng och väntar på att maten ska bli klar. Sedan blir det att försöka skriva på ARLen medan jag väntar på att Martin ska fixa med bilen. När han kommer hem så blir det massa mys, såklart!

Ja, så har min sista mars sett ut. Imorgon är det 1a april. Så jag måste ju ta och filura ut något aprilskämt. Någon som har något bra tips? ;)
Hörshej!

   
Jag lekandes med Kalles bräda.

Av Amanda - 29 mars 2011 17:44

Jag längtar till vår och sommar. Som så många andra.
Men vad gör en mer deprimerad än att titta ut för att mötas av en hemsk, hemsk syn. Den hemska synen? Det snöar... igen. Inte så vidare lite heller, det vräker typ ner. Det fula är att solen sken så fint för ett tag sedan. Jag tror att vädret antingen har pms eller så bara älskar det att ge oss falska förhoppningar! Usch.

För övrigt då? Förutom sånt där uppenbart som vädret... Idag har der varit skola, som varje tisdag och dagen såg ut precis som vilken annan tisdag som helst.
På eftermiddagen hade vi slutproduktionsmöte, pratade och bestämde lite om det visuella. Gick fin fint det, börjar bli rätt ont om tid nu. Men det ska bli kul.
Och framför allt: Det kommer bli en sju helvetes show!

19 april på Hullsta gård så smäller det. Be there!

Hörs bra hej!

 

Av Amanda - 28 mars 2011 18:09

Lite för trött och en gnutta less, så känner jag mig. Rätt dåligt med tanke på att det är väldigt mycket som jag ska hinna med just nu. Jag orkar inte ens bli stressad längre.
Jag är så fruktansvärt tom i huvudet, ingenting går in. Eller det går väl in, men det fastnar då inte. Irriterande. Pappa håller på att laga mat för stunden så snart blir det att pilla i sig i alla fall lite, sedan måste jag försöka börja på ARL-uppsatsen. Hoppas maten piggar upp litegrann.
Senare ikväll någon gång kommer min högt älskade pojkvän hit och då ska jag tvinga honom att se en dålig film med mig. Låter bra det tycker jag!

Trevlig kväll hörrni!


 

Av Amanda - 25 mars 2011 20:04

I onsdags var det estetkväll på hullsta, som 2orna hade anordnat. Hel mysigt! Med gott fika och underbar underhållning. Det var fri scen så alla som ville fick uppträda, alla är så duktiga! Tycker faktiskt att det borde vara lite fler estetkvällar. Måste nästan försöka hinna med en till innan vi 3or går ut.


Här kommer lite bilder:
  Allas våran Emil Assergård.
  Denise Häggblom och Emma Granholm.
  Tobias Timan.   Louise Persson.   Våran kära rektor Marie Sundelin.  Tuldus Kero, Emil Assergård och Louise Persson.

Av Amanda - 25 mars 2011 08:46

Japp, sitter på psykologin och ska göra nån analys på nå personer i en film.
Fattar inte så mycket alls, måste fråga Eva... Det ska va klart idag, men det känns rätt hopplöst. Särskilt med tanke på att jag såg klart filmen igår. He-he. Bara att börja skriva nu då. Hejs.


Trött tjej...

 

Av Amanda - 22 mars 2011 09:11

 

Lätt!

Av Amanda - 17 mars 2011 22:30

Så härlig :')

Ovido - Quiz & Flashcards