The Amanda way of life!

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Amanda - 2 mars 2011 19:51

Jag har två stycken småbröder. Joel som är född 94 och Aron som är född 01.


Joel går första året på Sandö Räddningsgymnasiet. Ett gymnasium som har inriktning räddning, säkerhet, risk och miljö. Han bor i en student lägenhet på veckorna och på helgerna kommer han hem och då umgås han med vänner, sportar, kör skoter/moped och spelar tvspel osv..


Aron går i tredje klass på Resele skola, efter skolan så leker han med kompisar på fritids. Efter fritids och på helger brukar han titta på tv, spela dataspel och spel på sitt DS, leka själv eller med kompisar. Aron bor varannan vecka hos mamma, varannan vecka hos pappa. Alltså träffar jag bara honom varannan vecka då jag bara bor hos pappa.

       

Mina småsyskon är två av de bästa personerna i mitt liv, det är få människor jag älskar lika mycket som jag älskar dem. Joel och Aron kommer alltid att vara mina syskon och de kommer alltid finnas i mitt liv. Vilket jag är mycket tacksam över, jag har de bästa syskonen man kan ha!   

Ovido - Quiz & Flashcards