The Amanda way of life!

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Amanda - 17 mars 2011 22:30

Så härlig :')

Av Amanda - 17 mars 2011 17:18

Dagens humör: Fin fint.

Dagens klädsel: Leggings, linne, tröja. (och underkläder då)
Dagens frisyr: Som alltid.
Dagens planer: Mysa med min Martin.
Dagens borde: Plugga.
Dagens längtan: Vår massa vår!
Dagens vill ha: Pengar.
Dagens sms: De söta från karln min såklart.
Dagens samtal: Jag gillar Tuldus :)
Dagens roligaste: Klassen.
Dagens beroende: Coca cola.
Dagens personer: Martin, Mia och Tuldus.
Dagens låt: Telephone, bara för att jag har haft den i huvudet hela dagen.
Dagens händelse: Snack inför slutshowen.
Dagens vän: Tuldus och Mia.
Dagens middag: Makaroner och korv.
Dagens dryck: Coca Cola, såklart!
Dagens onyttiga: Chips.
Dagens tråkigaste: Filma?
Dagens irritation: Sur lärare.
Dagens saknad: Saknar min hund, varje dag.
Dagens sämsta: Kattungen rymde.
Dagens bästa: Min söta pojkvän såklart!

Ovido - Quiz & Flashcards