The Amanda way of life!

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Amanda - 13 mars 2011 21:27

Sedan igårkväll var det ju Melodifestivalen, ingen kan väl ha missat det.

Tyckte ni att rätt låt vann?
Jag har inte sett alla bidrag, jag har inte sett på nån av delfinalerna och inte heller andra chansen. Men jag tycker nog inte att Eric Saade skulle ha vunnit. Han går säkert hem hos småtjejer och killen kan dansa. Ett plus var nog också det krossade glaset.
Men själva låten? Jag tycker att den är rätt.. lame. Texten är inte vidare djup och ordet "Popular" förekommer ju typ 100 gånger.

Men jämförelsevis så var väl ändå Danny bättre? Inte lika tjatig text, han kan dansa bättre än Saade och småtjejer gillar honom också.

Det är ju bara att hoppas på att Eric Saade går hem i de andra länderna i Eurovision.


   

Av Amanda - 13 mars 2011 15:54

Igår var jag och Martin till Sundsvall, eller ja Birsta då. Och jag har blivit urkass på att shoppa. Det enda jag hittade var två bhar, två par leggings och ett linne. Inte så kul. Jag är alldeles för ekonomisk för shopping tror jag. Vilket givetsvis är bra på ett vis, men jag vill ju ha nya kläder...
Sen hjälpte jag karln att hitta nå byxor, jajamen.
Innan vi for hem så bjöd min kära pojkvän mig på donken mat, just love it.
Chicken nuggets meny med beadipp i mitt hjärta!   

Ovido - Quiz & Flashcards