The Amanda way of life!

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Amanda - 9 mars 2011 17:10

Alltså inte stjärnor som syns uppe på himlen mitt i natten. Och inte heller stjärnor som i kända skådespelare eller artister. Inte julstjärnor eller små stjärnor som man kanske ritar.


Nej jag menar sådana här: * * *   "Stjärnor".
De som en del använder då de ska skriva svordomar. T.ex: J*vlar, F**king och så vidare. Så onödigt! Varför inte skriva ut de där en eller två stackars bokstäverna? Alla vet ju redan vad man menar för ord. Jag förstår liksom inte meningen med det.


Om man tycker att ordet är för hemskt för att folk ska läsa det, varför ens använda sig av det ordet då? Finns nog en hel del andra hemska ord man kan skriva i stället för dessa små svordomar. Eller hur?

Av Amanda - 9 mars 2011 14:57

Som alla i lilla Sollefteå säkert redan har noterat så snöar det.

Eller snöar och snöar. Snön bara vräker ner. Efter att ha blivit bortskämd med sol och plusgrader i flera dagar så kan man inte tycka annat än att denna snö är rätt deppig.
Jag tror att de flesta, inklusive jag, hade börjat längta efter våren något otroligt nu.

Men vi får hoppas på att det inte fortsätter i den här stilen framöver.
Mer vår åt folket!

Ovido - Quiz & Flashcards