The Amanda way of life!

Alla inlägg under oktober 2010

Av Amanda - 3 oktober 2010 19:52

Jajamen, här sitter jag och lyssnar på Avril Lavigne. Sjukt längesedan jag lyssnade på hennes musik, men hon är ju lika grym fortfarande. Tycker nog om de äldre låtarna mer ändå.


Sen måste jag få klaga lite.. Jag är så fruktansvärt less på alla partypoopers/moodbreakers ute i världen. Alltså de som förstör andras goda humör genom att vara sur/vresig/negativ. (Eller de som verkligen har bestämt sig för att det inte finns något som helst positivt i något trots andra är glad över det). Medvetet eller omedvetet, det är alltid så sjukt tråkigt. Man ska kunna vara glad för andras skull(!!) och om man inte är/kan det... hur svårt är det egentligen att låtsas?!

Av Amanda - 3 oktober 2010 16:19

Här kommer jag med lite musiktips igen. Mycket bra låtar det här, enligt mig då. Lyssna på dem vettja :)


Cheryl Cole - Parachute


James Blunt - Stay the night

Av Amanda - 2 oktober 2010 17:55

Jag måste införskaffa mig ett par höst/vinterskor så jag klickade in på skopunkten. Där hittade jag dessa tre par. Men som vanligt kan jag aldrig riktigt bestämma mig. Vilka är snyggast? Alla kostar lika mycket så jag kan inte gå på priset heller. Haha.






 

Av Amanda - 1 oktober 2010 19:28

Tacos till lunch.
Skjuts hem av Frida.
Ensam hemma med stora lillebror.
Karln kommer någon gång ikväll.

Ja, det är väl dagen i stora drag. Känner att jag inte har ork eller lust att blogga seriöst idag. Så det blev ett litet kort inlägg så här på kvällskvisten! :)

Ovido - Quiz & Flashcards