The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

Avril & partypoopers.

Av Amanda - 3 oktober 2010 19:52

Jajamen, här sitter jag och lyssnar på Avril Lavigne. Sjukt längesedan jag lyssnade på hennes musik, men hon är ju lika grym fortfarande. Tycker nog om de äldre låtarna mer ändå.


Sen måste jag få klaga lite.. Jag är så fruktansvärt less på alla partypoopers/moodbreakers ute i världen. Alltså de som förstör andras goda humör genom att vara sur/vresig/negativ. (Eller de som verkligen har bestämt sig för att det inte finns något som helst positivt i något trots andra är glad över det). Medvetet eller omedvetet, det är alltid så sjukt tråkigt. Man ska kunna vara glad för andras skull(!!) och om man inte är/kan det... hur svårt är det egentligen att låtsas?!

 
 
Markus T.

Markus T.

3 oktober 2010 20:50

Tycker i allmänhet att 10år gamla låtar är bättre än dagens. Eller om man säger så, procentuellt så gjordes det flera bra låtar då iaf :)

Ja usch för energisugande personer. Med ett leende på läpparna kan man komma hur långt som helst i livet! :)

Ha en trevlig kväll!

//Markus

http://markust.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards