The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

Lite kloka(?) saker.

Av Amanda - 7 oktober 2010 20:19

 ‎"Koffein gör dig sexsugen, smalare och såklart; piggare.

Så här menar Starbucks att detta fungerar,

det handlar om erotik helt enkelt."


Det här citatet hade en vän till mig hittat någonstans och tyckte att det var lite

roligt och lite typiskt mig. Jag kan väl inte göra annat än att hålla med. Haha. Coca Cola!  


Sen sitter jag och funderar över:
"Varför är det alltid enklare att ge upp än att fortsätta försöka?"

Tycker att det är ett väldigt dumt faktum det där. Att försöka att inte ge upp tar ju så mycket tid och suger verkligen musten ur en. Det hade varit mycket bättre ifall det var lättare att försöka.
Men då kanske hela meningen med allt försvinner? Vem vet..


 

 
 
Andreas Törnqvist

Andreas Törnqvist

7 oktober 2010 21:52

Koffein är en intressant grej! En kopp varje morgon är ren rutin ju. :)

http://icasupermarket.blogg.se

 
Johan Nyman

Johan Nyman

7 oktober 2010 23:14

Cooola!

http://johanyman.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards