The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

tänk att så lite kan göra så mycket!

Av Amanda - 17 februari 2010 21:40

Första gången jag skriver här i år. Jag är då verkligen inget bra på det här med att blogga! Det kan bero på att jag har så mycket tankar i huvudet att jag inte ens kan skriva ner några av dem. Men nu ska jag ta tag i det och göra ett nytt försök! Det är nog rätt bra att skriva av sig ibland, ändå.





Idag var skolan bättre än väntat, på grund av diverse härliga människor! Var på strålande humör på svenskan, av ett möte med en vän i korridoren på väg dit. Samma sak innan idrotten, och samma person! :')


Mia och jag har skämtat på okända och ökända personers bekostnad hela dagen. (Även en del kända och välkända.) Damn, vi har haft kul! "Tja tja bloggen" "Okey!!" Ja, det är Mia och jag som förstår, internskämt<3


Vid lunch så pratade jag av mig med en person via sms. Tack för att du finns, vi pratar inte ofta men ändå vet jag precis vart jag har dig! Du stöttar och hjälper mig, känns tryggt! (Sannolikheten att denna person läser detta är inte så stor, men ändå.)


Nu ser jag fram emot fredag och sällskapet dagen innebär!



Första gången jag skriver här i år. Jag är då verkligen inget bra på det här med att blogga! Det kan bero på att jag har så mycket tankar i huvudet att jag inte ens kan skriva ner några av dem. Men nu ska jag ta tag i det och göra ett nytt försök! Det är nog rätt bra att skriva av sig ibland, ändå.

Idag var skolan bättre än väntat, på grund av diverse härliga människor! Var på strålande humör på svenskan, av ett möte med en vän i korridoren på väg dit. Samma sak innan idrotten, och samma person! :')


Mia och jag har skämtat på okända och ökända personers bekostnad hela dagen. (Även en del kända och välkända.) Damn, vi har haft kul! "Tja tja bloggen" "Okey!!" Ja, det är Mia och jag som förstår, internskämt<3


Vid lunch så pratade jag av mig med en person via sms. Tack för att du finns, vi pratar inte ofta men ändå vet jag precis vart jag har dig! Du stöttar och hjälper mig, känns tryggt! (Sannolikheten att denna person läser detta är inte så stor, men ändå.)


Nu ser jag fram emot fredag och sällskapet dagen innebär!

 
 
Ellinor

Ellinor

27 februari 2010 13:16

fin header ! :)
för att läsa & kommentera min blogg
brunettelli.bloggplatsen.se

http://brunettelli.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards