The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

UF-mässa...

Av Amanda - 22 februari 2010 23:59

Idag har det varit en riktig flamsdag skulle jag vilja säga! Jag hade bara två lektioner idag, men var ändå kvar på skolan för att sällskapa med några andra ur klassen och Wera! Dagen har i princip bestått utav en hel massa skratt.


I helgen har jag haft bus/filmkväll med lillebror på fredagen, i lördags hade jag besök och åkte en massa bil! Väldigt trevligt och väldigt mysigt. I söndags sov jag och tittade på film mest, eftersom jag kom hem vid femtiden. Men söndag är ju en vilodag, så jag har rätten på min sida. Haha!


Imorgon (tisdag) ska alla tvåor till Sundsvall på UF-mässa. Vet inte riktigt vad det är för något, så det får jag ta reda på imorgon. Oturligt nog skulle denna mässa inte äga rum i själva stan, så där sprack min shopping idé.


För övrigt så har jag fått en jätte bra låt av Elsa. Så den kan ni ju kolla upp om ni har lust:
"Danger Danger - Don't walk away"   

 
 
emilia

emilia

25 februari 2010 16:22

svar: tack för din kommentar! skönt att höra att någon känner lika, det är verkligen till en tröst =) kram på dig

http://emilialeonora.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards