The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 17 november 2010

2 cool 4 school?

Av Amanda - 17 november 2010 21:12

Jag orkar inte skolan. Jag har inte ambitionen. Jag har inte motivationen. Jag har inte koncentrationen. Jag har skjutit upp för mycket...men kan ändå inte ta tag i något. Jag är för trött för sånt här. Trött hela, hela tiden.
Vet inte vad jag ska göra åt det. Vet inte vad jag kan göra åt det.
Om jag kunde så skulle jag hyra in någon smart människa som kan göra skolgrejorna åt mig. Det vore skönt, förbannat skönt. Om det finns någon sådan där ute så kan ju du höra av dig... hehe.

Jag har för höga krav på mig själv och när jag känner att jag inte kan uppfylla dem... så struntar jag totalt i att göra något alls istället. And that's the truth.
Fyfan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards