The Amanda way of life!

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Amanda - 4 maj 2010 00:10

 

Idag fyller en del av mitt hjärta år.
3 år. 36 månader. 1095 dagar.


Jag älskar dig rakt igenom. Insida ut, utsida in.


Det har gått 156 dagar sedan du flyttade. Det kanske inte låter länge, men om man tänker att 1 timme utan dig är som 1 dag utan dig så förstår man kanske. Det gör så fruktansvärt ont att veta att jag aldrig kommer att få dig tillbaka. En del av mig är helt enkelt borta och den delen kan inte ersättas av någon eller något. Du var det absolut bästa jag hade och du är det absolut bästa som finns. Jag hoppas att jag inte har svikit dig, jag hoppas att du har det bra i Sala.
Jag saknar dig och jag älskar dig mer än jag någonsin kommer kunna beskriva.
Saknaden av dig och kärleken för dig kommer jag alltid, alltid bära med mig.
Jag skulle kunna fortsätta mycket längre och ändå inte kunna beskriva ens hälften av det jag känner.


Jag saknar helt enkelt en del av mig själv.
 Everhill's Devil Baby - always and forever.


"It's hard to find love anywhere"

Ovido - Quiz & Flashcards