The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 22 april 2011

Det är kärlek det kallas.

Av Amanda - 22 april 2011 12:44

Det känns så annorlunda, konstigt och framför allt främmande att inte ha sin andra hälft i närheten. Att inte få träffa sin andra hälft på några dagar. Det är inte bara mitt huvud, mitt psyke som saknar utan det är hela min kropp som saknar och längtar så innerligt. Det känns i varenda liten nerv i kroppen.
En helg är inte så länge... egentligen. Men när man har träffats varenda dag i drygt sju månader, så känns det som en hel evighet. Att sova själv, ensam i min stora säng inatt, var väl ungefär som att cykla för första gången. Det gick inget vidare bra alltså. Som tur var så sällskapade mina två håriga kattpojkar mig, det var som att de visste att det skulle bli en tuff natt för mig.
Ovanpå allt det här så var ju strömmen såklart tvungen att sticka. Inte så kul när man vaknar mitt i natten, då det är kolsvart och knäpptyst. Till råga på det så var jag ju ensam också, för två katter är en klen tröst i ett mörkt rum. Att inte få vakna med min alldeles egna, underbara, älskade pojkvän, vid min sida är nästan det värsta av allt. Jag får lov att tänka på hur otroligt skönt och underbart det kommer att vara då vi ses igen, efter den här långa helgen. Trots att det känns så långt bort just nu. Det är helt otroligt hur kär jag faktiskt är, det märker jag än mer nu. Finns inget som jag inte skulle göra för denna människa. Allt för dig, Martin. Du är det bästa jag har och du är den enda jag vill ha. Annat är otänkbart.
Jag älskar dig, med hela mitt hjärta. Till världens ände och tillbaka. Du är bäst.


Behövde skriva av mig. Den här texten är förmodligen högst ointressant för väldigt många. Jag förväntar mig inte att någon ska orka läsa detta och det är inte heller det jag är ute efter. Vill bara få ur mig det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards