The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 22 april 2011

En bäver, en groda och en vettskrämd katt.

Av Amanda - 22 april 2011 21:45

Fortfarande lite förvånad över mig själv, sitter jag återigen vid datorn. Inomhus i tryggt förvar, efter en impulsiv promenad. De som känner mig, vet att jag inte är den som är ute och vandrar i tid och otid. Blev sugen på att lyssna på musik, blev trött på att titta på andra avenyn, undrade om katten min gillar promenader.
Att det var en sån där fin, rosa/orange vårkväll med 8+ grader i luften, spelade nog också in i det hela.

Allt detta resulterade i en rask promenad på en 45 minuter. Mötte kanske 4 bilar.. inte så ovanligt, en katt blev vettskrämd av bilarna. Stötte även på en liten bäver. Trodde först att det var en blöt katt, men kom sedan på att en katt inte skulle bada frivilligt. Såg även en liten äcklig grön groda. Jag tog ett kort på den men i och med rädslan av att den skulle hoppa emot mig, blev det ingen bra bild.

Här är den i alla fall. (Usch).

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards