The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

Födelsedag.

Av Amanda - 4 maj 2011 18:14

Idag fyller den underbaraste varelsen på hela jorden år.
Jag önskar bara att jag kunde få vara med om det.
Devil Baby, en del av mitt hjärta, fyller fyra år idag.
Jag saknar, så otroligt. Vill bara få tillbaka henne.
Fortfarande sjukt besviken.
Fortfarande sjukt förbannad.
Sedan när ska man få bestämma en sån här sak åt någon annan?

Tiden läker faktiskt inte alla sår, (särskilt inte när man får salt i dem.)
Jag pratar såklart om min älskade hund. Finns ingen jag saknar som henne.
  Hjärta ut och hjärta in, finns ingen som jag älskar, rakt igenom, som dig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards