The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 28 december 2011

Satan i gatan.

Av Amanda - 28 december 2011 11:59

Du går med blicken vänd. Kan du ha sett mig än?
Någon borde byta stad, för nu kommer allt tillbaks.
Ett födelsedagshotell, en vanlig Skanstullskväll.
Jag minns bara allt det bra, allt som var du och jag.
Men aldrig, aldrig, kommer allt tillbaks.
Aldrig, aldrig, allt som var du och jag.
Aldrig, aldrig, kommer allt tillbaks.
Aldrig, aldrig...
Men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Du kan gråta mitt på gatan
men jag glömmer aldrig bort vad du gjort
Du får passa dig som satan
för jag glömmer aldrig bort vart du bor
men jag glömmer aldrig bort vad du gjort
nej jag glömmer aldrig bort vad du gjort
nej, nej, jag glömmer aldrig bort vad du gjort!

I samma låga skor och leendet du log.
Såhär kan det inte va, såhär kan det inte va.
Bjuder på cigg igen men nu så fienden.
Säger att allt är bra...
Hur fan kan du spela glad?

Aldrig, aldrig, inte en enda dag.
Aldrig, aldrig, inte en enda dag.

Du kan gråta mitt på gatan men jag glömmer aldrig bort vad du gjort.
Du får passa dig som satan för jag glömmer aldrig bort vart du bor.
Du kan gråta mitt på gatan men jag glömmer aldrig bort vad du gjort.
Nej jag glömmer aldrig bort vad du gjort.
Nej jag glömmer aldrig bort vad du gjort.
Nej, nej.

Gick omkring i ditt kvarter tills det blev för kallt.
Tänkte ut en dialog mellan oss och allt.
Lampan släcktes i din hall och jag gick hem igen.
För har inte glömt vad du, har inte glömt vad du gjort...
vad du gjort.

Du kan gråta mitt på gatan men jag glömmer aldrig bort vad du gjort.
Du får passa dig som satan men jag glömmer aldrig bort vad du.
Aldrig bort vad du gjort...
aldrig bort vad du gjort...
vad du gjort.
Nej jag glömmer aldrig bort vad du gjort.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards