The Amanda way of life!

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Amanda - 14 september 2011 12:53

Har precis lagat lunch åt gubben och diskat upp lite. Även plockat ihop diverse. Jag är trött och less just nu. Funderar på att åka till Resele och hämta min post, kunde ha gjort det igår men så långt tänkte ju inte jag just då. Måste nog byta min adress till mammas så jag slipper åka till Resele för posten.

Längtar tills imorgon då hockeyn börjar. Skönt att kunna nörda det framöver.
Timrå IK  

Hoppas också på att kunna gå på någon Timrå - Modo match. Får försöka tjata på lillebror, tycker att det är en ganska bra deal då han hejar på Modo och jag på Timrå. Då får båda se sitt lag, fast i och för sig kommer väl Joel gå därifrån ledsen eftersom Timrå kommer spöa Modo!

Sedan funderar jag allt mer på vad fanken jag ska göra sedan. (Egentligen är ju sedan nu men jag vilar ju från allt vad skola heter så efter att jag har vilat klart alltså.)

Jag som har varit så inne på ett spår har konstigt nog börjat fundera på något annat också. Så jag är lite förvirrad kan jag säga. Orka bestämma sig liksom... Någon borde göra det åt mig!

Ovido - Quiz & Flashcards