The Amanda way of life!

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Amanda - 2 mars 2012 15:40

Sitter hemma hos pappa i Resele och väntar på att sängkläderna ska tumlas klart. Passar på att gosa med myskissen Leo. Han verkar genomlycklig över att jag är hemma och goar med honom :') Fina Leo!

 

Av Amanda - 2 mars 2012 11:05

Nu blir det en sväng till kramfors för Dollar och sedan vidare till Sandö för att hämta lillebror + saker då han har lov till veckan. Vilken snäll storasyster han har som åker och hämtar honom så han slipper ta allt på bussen! Eller hur? Haha.

Om det blir så att jag skjutsar honom enda till Resele så blir det nog att ta med mina sängkläder, så dom blir tvättade och framför allt TORKTUMLADE. Funkar inte så bra att bara hänga tvätt som det är katthår på har jag märkt. Det fastnar ju bara. Så hädan efter blir det torktumling i stället!

När jag är tillbaka hemma blir det till att städa, med order från pojkvännen. Självklart är det ju tjejerna som ska städa.. eller? Jo eftersom det är jag som vill ha katten här så är det jag som ska städa. Men jag tror att han till och med skulle kunna påstå att det är Ragnarök som har smulat ner bordet (t.ex) bara för att siippa göra något som har med städning att göra. Fast det är ju bara vad jag tror.

Nej nu måste jag åka och tanka bilen så jag hinner in på Dollar en sväng innan jag hämtar lillebror.
Hejs!

Ovido - Quiz & Flashcards