The Amanda way of life!

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Amanda - 26 december 2009 14:16


Halloj!
Jag vaknade för ungefär en timme sedan, så går det när man är vaken till 05.30
I eftermiddag så bär det av in till Sollefteå, vi ska fira min farbror som fyllde 50 dagen innan Julafton.
Jag får förhoppningsvis och mest troligt ansvara för musiken. Så helt ogenomlidigt blir det nog inte, haha! Finns det folk som underhåller mig över mobilen, så är risken ännu mindre att jag somnar där. Skämt åsido!


Sedan är det lite halv tråkigt att inse att julklapparna man ger bort, inte är så uppskattade. Men det är bara att leta upp några ännu bättre nästa år! De som uppskattade sina saker mest var Pappa och kusinbarnet Minna. Det är så sött att man kan bli så glad av ett pussel på 60 bitar!


Nej nu ska jag börja plocka ihop lite saker till ikväll och sedan fixa mig.
Hejdå!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards