The Amanda way of life!

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Amanda - 28 december 2009 22:22

Nu sitter jag framför kaminen med pappas/Arons bärbara dator. Aron hade så lite att göra hos mamma, så han fick ta med min dator dit så han kan spela. Eftersom det fortfarande inte funkar med trådlöst internet på den, var det lika bra!
Det enda vettiga jag har gjort idag, var att laga middag. Alltså behövde pappa inte göra det, när han hade jobbat hela dagen. Visst har han en snäll dotter? Haha!


Jag kikade in på Urkults hemsida för att kolla priset på biljett osv. Såg att de redan hade släppt biljetterna, 500kr nu mellan 1/12 - 28/2. Eftersom jag känner mig lite extra rik nu efter Jul, så ska jag ta och boka en biljett i veckan!

En bra sak är att Urkult och Storsjöyran inte ligger på samma datum till sommarn. Det blir antagligen som så att jag åker på båda festivalerna, Yran känns som ett måste med tanke på att Winnerbäck, Kent och Hoffmaestro ska spela!

Av Amanda - 28 december 2009 01:41

Just nu sitter jag med min äldste lillebror, vi äter lussebullar och dricker läsk. Joel lyssnar på cdbok och jag sitter här. Tänk vad trevligt man kan ha med lillebror i tystnad. Det har redan gått en timme sedan vårt sällskap gick hem. Det var mycket trevligt att träffa dessa två Resele pojkar, var alldeles för länge sedan om ni frågar mig!
  Milkshake!

Denna dag har flytit på, sakta men säkert, trots det har jag inte gjort någon nytta över huvud taget. Men så får det faktiskt vara nu under mellandagarna, tycker jag. Det viktigaste jag gjorde idag var att prata med mamma, man kan ju hoppas att hon kom till insikt med en del saker. (Skrivet i förfinat språk).
En väldigt bra sak är att det snöar, nu tycker jag att pappa ska ta och fixa skotrarna. Jag och Joel är väldigt sugna på att köra lite (underdrift) skoter.

Det var väl vad jag hade att säga! Ha det bra!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards