The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 28 december 2009

Urkult och Storsjöyran!

Av Amanda - 28 december 2009 22:22

Nu sitter jag framför kaminen med pappas/Arons bärbara dator. Aron hade så lite att göra hos mamma, så han fick ta med min dator dit så han kan spela. Eftersom det fortfarande inte funkar med trådlöst internet på den, var det lika bra!
Det enda vettiga jag har gjort idag, var att laga middag. Alltså behövde pappa inte göra det, när han hade jobbat hela dagen. Visst har han en snäll dotter? Haha!


Jag kikade in på Urkults hemsida för att kolla priset på biljett osv. Såg att de redan hade släppt biljetterna, 500kr nu mellan 1/12 - 28/2. Eftersom jag känner mig lite extra rik nu efter Jul, så ska jag ta och boka en biljett i veckan!

En bra sak är att Urkult och Storsjöyran inte ligger på samma datum till sommarn. Det blir antagligen som så att jag åker på båda festivalerna, Yran känns som ett måste med tanke på att Winnerbäck, Kent och Hoffmaestro ska spela!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards