The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 28 december 2009

Milkshake, lussebullar och läsk!

Av Amanda - 28 december 2009 01:41

Just nu sitter jag med min äldste lillebror, vi äter lussebullar och dricker läsk. Joel lyssnar på cdbok och jag sitter här. Tänk vad trevligt man kan ha med lillebror i tystnad. Det har redan gått en timme sedan vårt sällskap gick hem. Det var mycket trevligt att träffa dessa två Resele pojkar, var alldeles för länge sedan om ni frågar mig!
  Milkshake!

Denna dag har flytit på, sakta men säkert, trots det har jag inte gjort någon nytta över huvud taget. Men så får det faktiskt vara nu under mellandagarna, tycker jag. Det viktigaste jag gjorde idag var att prata med mamma, man kan ju hoppas att hon kom till insikt med en del saker. (Skrivet i förfinat språk).
En väldigt bra sak är att det snöar, nu tycker jag att pappa ska ta och fixa skotrarna. Jag och Joel är väldigt sugna på att köra lite (underdrift) skoter.

Det var väl vad jag hade att säga! Ha det bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards