The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 2 juni 2010

Kläder & skor!

Av Amanda - 2 juni 2010 00:26

Nu har jag tvättat lite och städat lite, eller städa och städa.. Det resulterade i att 13 par av mina skor + det som redan låg på golvet ligger där. Men det är faktiskt för att jag rev ur garderoberna för att få plats för alla mina sommarskor och när jag ändå var igång så rensade jag lite bland mina kläder.
Sorterade bort varma vinterkläder/ saker som jag kanske ska försöka sälja. Dock klarade jag bara av att kasta 8 plagg, men ändå rätt duktigt av mig, har jätte svårt för att slänga saker!


Och gissa vad jag hittade? Jo, min skåpnyckel som jag trodde att jag tappat! Måste gå till vaktmästarn imorgon och lämna igen en av dem. Då blir han nog glad, haha.


Jag lovade ju bilder på det jag köpt/fått. Så här kommer dem!   

Leggings från Carlings.
Linne från BikBok.


  

Skor från Skopunkten.

 
 
Miranda

Miranda

2 juni 2010 07:21

Fan vilka snygga skor!!

http://absolutemiranda.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards