The Amanda way of life!

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Amanda - 2 juni 2010 22:14

Nu måste jag bara ta och berätta något som jag blev otroligt irriterad över nu på cirkusen! Då gäller det inte endast cirkusar utan alla sorters föreställningar:

När människor börjar att gå innan det är riktigt slut, de visar helt enkelt inte sin uppskattning utan bara rusar iväg för att slippa undan trängsel! HALLÅ! Skärpning på er! Det är otroligt ohyfsat och otacksamt! Hur skulle ni känna er om det var ni som hade uppträtt och inte ens blir avtackade på ett riktigt sätt?!


Stanna kvar och ge artisterna/skådespelarna/akrobaterna eller vilka det nu är, en STOR applåd! Det är ju faktiskt för er skull de är där och uppträder. Kan ni inte föra er så ge fan i att gå dit!!

Tack för mig.

Av Amanda - 2 juni 2010 17:05

Idag har vi haft endast två lektioner, känns inte så nödvändigt att gå på skolan med andra ord. Imorgon ska vi tydligen ha nån kör uppvisning på skolan inför alla men jag får se hur det blir med det. Min hals är nämligen inte på topp plus att jag inte kan två av låtarna.

Ikväll ska jag ta med mig lillebror Aron på Cirkus Brazil Jack. Vill egentligen se Maximum men jag jobbar ju det datumet så det fick bli denna cirkus istället! Blir inga bilder från cirkusen dock, man får ju inte fotografera där.
Nej nu ska jag ta och laga mat åt mig och mina bröder, hejs!

  

Av Amanda - 2 juni 2010 00:26

Nu har jag tvättat lite och städat lite, eller städa och städa.. Det resulterade i att 13 par av mina skor + det som redan låg på golvet ligger där. Men det är faktiskt för att jag rev ur garderoberna för att få plats för alla mina sommarskor och när jag ändå var igång så rensade jag lite bland mina kläder.
Sorterade bort varma vinterkläder/ saker som jag kanske ska försöka sälja. Dock klarade jag bara av att kasta 8 plagg, men ändå rätt duktigt av mig, har jätte svårt för att slänga saker!


Och gissa vad jag hittade? Jo, min skåpnyckel som jag trodde att jag tappat! Måste gå till vaktmästarn imorgon och lämna igen en av dem. Då blir han nog glad, haha.


Jag lovade ju bilder på det jag köpt/fått. Så här kommer dem!   

Leggings från Carlings.
Linne från BikBok.


  

Skor från Skopunkten.

Ovido - Quiz & Flashcards