The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 2 juni 2010

Publik..

Av Amanda - 2 juni 2010 22:14

Nu måste jag bara ta och berätta något som jag blev otroligt irriterad över nu på cirkusen! Då gäller det inte endast cirkusar utan alla sorters föreställningar:

När människor börjar att gå innan det är riktigt slut, de visar helt enkelt inte sin uppskattning utan bara rusar iväg för att slippa undan trängsel! HALLÅ! Skärpning på er! Det är otroligt ohyfsat och otacksamt! Hur skulle ni känna er om det var ni som hade uppträtt och inte ens blir avtackade på ett riktigt sätt?!


Stanna kvar och ge artisterna/skådespelarna/akrobaterna eller vilka det nu är, en STOR applåd! Det är ju faktiskt för er skull de är där och uppträder. Kan ni inte föra er så ge fan i att gå dit!!

Tack för mig.

 
 
Ingen bild

...

4 juni 2010 01:12

dom får ju för f** betalt. circus folk har alltid varit nå riktiga skojare, inte bryr dom sig om publiken inte, utan enbart om pengarna // *.*.*

 
Ingen bild

Amanda

4 juni 2010 14:22

Till dig: "..."
Som jag skrev i texten så är det inte bara Cirkusar jag pratar om utan det är allt i föreställningsväg. Om det är en teater, konsert, dansuppvisning eller vad som helst så spelar det ingen roll. De gör det för att de tycker att det är kul, det är något de vill hålla på med. Visst de får pengar för det, men dom kan lika väl jobba med något annat för att få pengar. De väljer cirkus, teater eller vad det är för att det är något de vill göra.
Sen förstår jag inte hur du kan säga att de inte bryr sig! Vad vet du om det? Har du jobbat på cirkus själv? Om inte så kan du inte veta vad de bryr sig om och inte!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards