The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 21 september 2011

Virrigt.

Av Amanda - 21 september 2011 14:15

Jag känner mig inte ett dugg sjuk. Ingen feber, inget ont, ingen snuva. Men på nätterna håller jag på att dö av värmeslag (jag som varken brukar frysa eller tycka att det är tokvarmt då) och på dagarna fryser jag mer eller mindre hela dagen. Blir inte riktigt klok på det. För jag hatar att sova utan täcke men med täcke blir det alldeles för varmt.
Jag hoppas i alla fall på att inte bli sjuk, det orkar jag inte med.


Har även en sjukt stort behov av att åka till Birsta och handla kläder. Verkar finnas mycket smaskigt i affärerna just nu. Får försöka övertala min kära karl att åka dit, eftersom jag har en del presentkort att handla upp.
Fast får väl nöja mig med mig paket från Gina som borde komma närsomhelst.
Bland annat:
 


I helgen blir det lastbilsträffen och en lite längre resa på söndag. Har inte riktigt bestämt mig ifall jag ska fara på söndag eller inte dock. Men mumsigt att kika på lite snygga lastbilar på fredag/lördag i alla fall.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards