The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Skolalala.

Av Amanda - 29 mars 2012 09:09

Just nu sitter jag på skolan och fryser i min vinterjacka, luftkonditioneringen blåser hejvilt och kallt som bara den. Inte bra för min lilla förkylning. För tillfället så är det en föreläsning om Matematikdidaktik - inte min grej alltså. Didaktik är läran om undervisning. Alltså en föreläsning om läran om matematiskundervisning. Visserligen på dagisnivå men matematik är ju inget att hurra för ändå, haha.

Har sovit hos Mia två nätter nu riktigt trevligt att träffa henne och hennes klasskompisar! Roligt att se hur hon har det på sin skola och studenthem. Men nu längtar jag hem igen, efter skolan idag (ikväll) åker jag till Sollefteå och sedan tillbaka på fredag för en halv dag här.

Nej nu ska jag försöka hänga med litegrann.  Hejdå då!
(Fyfan va kallt det är!!! Skulle fan ha haft skoterstället på mig.)
                
Min fina gamla klass :')

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards