The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 5 juni 2012

Förvirrad.

Av Amanda - 5 juni 2012 21:00

Jag har fått ett.. erbjudande kan man säga. Jag har ingen aning om vad jag ska tycka, tänka och än mindre göra. Känns som att hur jag än gör så kommer det antingen bli superbra eller så kommer det bara bli skit av alltihopa.
Får sån jäkla ångest av alltihopa och har ingen aning om vem man ska prata med om det.
För pratar jag mer mina närmsta, mamma och pappa alltså, så vet jag redan vad de kommer att säga och tycka. Kan de ens se det från min synvinkel? Kan inte heller prata med dem de gäller, främst för att jag inte vågar också känns det... lönlöst(?) pga det ska vara som de har bestämt sig för. Eftersom de "vet bäst" (ungefär).
Jag har rent ut sagt panik. Kan inte sova, allt bara snurrar och snurrar i huvudet på mig. Jag brukar inte ha svårt för att sova?! Hjälper inte direkt att man måste bestämma sig rätt snabbt heller.
Gud, orkar inte med denna ångest och panik, dör ju.


 

 
 
sara

sara

5 juni 2012 23:53

låter inte nå vidare kul de där :( och så är det ju på kvällarna man ligger och tänker som mest också! gå efter magkänslan och gör vad du VILL göra, inte vad du BORDE göra! hoppas det löser sig för dig och att du blir nöjd med ditt beslut. :)

http://www.901212.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

JN

6 juni 2012 14:01

Finns ju alltid även om du är sur på mig.

 
Ingen bild

Mamma

19 juni 2012 15:05

Om du har fått ett erbjudande från några som du inte vågar prata med, så förstår jag varför du inte kan sova, och jag förstår att du redan vet vad jag skulle råda dig till.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards