The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 9 juni 2012

Flytta.

Av Amanda - 9 juni 2012 15:25

Förstår verkligen inte varför jag inte flyttade ifrån denna äckliga jävla håla när jag väl hade chansen? Då menar jag såklart då jag skulle börja gymnasiet. Hade jag flyttat någonstans långt bort då så hade jag sluppit så himla mycket här på hemmaplan.
Varför jag skriver detta? Jo, jag är så fruktansvärt satans less på allt jävla mygel här omkring. I den lilla by jag kommer från,  här i Sollefteå stad och till och med bland mina allra, allra närmaste. Massa lögner, hemligheter, manipulationer osv. Det bara svämmar över. Förstår inte hur det får plats så mycket skit på ett sånt litet ställe? Mår rent ut sagt illa, riktigt illa.
Varför jag inte flyttar härifrån nu? Jag är bra jävla sugen.. Men kärleken har hållit mig kvar. Just nu vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Känns som att jag borde skita i allt och börja om. Alltså med skola/jobb, stad osv. Sen får man se vad förhållandet klarar av. Men som sagt är man kär så är man och då är det lätt att bli kvar på samma sketna ställe. Om det är rätt eller fel det kvittar väl, känslorna tar över.


Behövde bara skriva av mig rätt jävla rejält. Hjälpte inte särskilt mycket då jag fortfarande är väldigt frustrerad och arg.
Men lite bättre kanske det blev. Aja, hejdå!


(Ett tips, fly den här jävla hålan så fort ni kan. Det är inte värt det.)

 
 
Ingen bild

"X"

26 juni 2012 16:15

Finns 2 lätta saker alla skulle kunna göra.
1. Behandla andra som man själv vill bli behandlad.
2. Inte va så jävla långsint, finns många som inte ens vet varför dom e sur på nån de bara är så. Och vad är meningen med de? Jag tror ju inte att folk igentligen mår bra av att springa runt som dom gör.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards