The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 20 juni 2012

Beställt.

Av Amanda - 20 juni 2012 19:18

I måndags bestämde jag mig, efter många om och men, för att beställa en telefon. Letade fram några recensioner för att kolla vad som verkade vettigt att köpa och läste igenom allt. Både sånt som jag förstår och inte förstår. Bestämde mig tillslut för att köpa en Sony Ericsson Xperia Ray.
 
Hoppas den lever upp till förväntningarna. Ska nog beställa något slags "skal" till den också för att skydda telefonen om jag skulle tappa den. Dock kan jag inte bestämma mig för om jag ska köpa ett vanligt silikonskal eller en flipväska. Flipväskan skyddar ju också skärmen men frågan är om den blir jobbig i längden?



Silikonskydd vs flipväska.
Lila vs Svart.   



 
 
sara

sara

21 juni 2012 17:39

ett mycket bra val! :) ericsson har dom bästa telefonerna!

http://sajomo.blogg.se

 
Jolie

Jolie

28 juni 2012 19:49

Hej! Jag såg att du gillade FLATFORM skorna som Kenza skrev om i sin blogg. Jag såg precis att www.JFR.se har fått in över 15 olika modeller, så kika in där (platån är 4 cm hög). Jag ska själv köpa ett par vita flatforms nu! :) Kramar

http://www.JFR.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards