The Amanda way of life!

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Amanda - 22 maj 2012 16:09

Allt från Gina tricot.


   
                    Betty dress 149:-                                                        Lara flower tube top 99:-
   
                            Esmeralda dress 299:-                                                   Henny dress 199:-
   
                               Escada skirt  79:-                                                      Lea knitted tunic  149:-
   
                             Annali singlet 99:-                                                   Moshi fringe tank 129:-

Av Amanda - 22 maj 2012 13:29

Jag älskar programmen "En plats på landet" och "En plats i solen" som går på 8:an. Programmet hjälper familjer som vill fly stadslivet att hitta den perfekta fristaden på landsbygden eller på en solig plats i utlandet. Man får följa olika familjer som får hjälp att hitta sina drömhus. De får se fyra stycken olika hus utifrån deras budget och sedan ska de bestämma sig för något av dem.


Jag blir själv så sjukt sugen på att köpa hus. Bara pengarna som fattas. Tänk att få inreda som man vill i flera olika rum och få allt att passa ihop. Kan ju inreda i lilläggan min också, men det är ju ett rum och sedan är det klart. Inte alls lika kul. Med ett hus så skulle jag också kunna ha katten ute, vilket är bäst för honom. Vill ha hus nu!

Ovanpå det så finns det två superfina hus till salu här i Sollefteå och jag vill bara KÖPA NU! Om man ändå vore rik, eller om man ändå skulle kunna köpa en lott och vinna en mille eller två. Vore inte helt fel!


Någon som vill sponsra?

Ovido - Quiz & Flashcards