The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 31 december 2009

Nyårsafton!

Av Amanda - 31 december 2009 14:25

Nu sitter jag hemma hos Pappa i Resele, har precis packat klart för att åka till mamma. Blir att äta middag där och sen.. dra ut? Vi får väl se hur de blir med det. Vet fortfarande inte vart jag ska vara och vet då rakt inte ifall jag har något sällskap heller. Allt det där har blivit så luddigt för mig så jag fattar ingenting.
Menmen, det ordnar sig nog!

Ont i huvudet har jag också, känns inte som det bästa man kan ha just idag. Men några ipren på det så! Igår färgade Kickan håret på mig, eller ja, blekte det. Var lite rädd där ett tag att håret skulle bli blågrönt, haha! Men istället blev det vääldigt ljust , har inte riktigt bestämt mig än ifall jag gillar det eller inte.
Träffa världens bästa Markus fick jag också göra under hårfärgningen!


Nej, nu måste jag ta och plocka ihop lite på rummet innan mamma hämtar mig.
Pappa tyckte att det var på tok för stökigt!
och som en liten parentes:
(andras pessimism påverkar mig väldigt negativt & tar mitt goda humör ifrån mig.)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards