The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Matbesvär?

Av Amanda - 22 februari 2012 20:41

Jag blir inte riktigt klok på mig själv och min mage eller vad man ska säga... Spelar ingen roll om jag äter både lunch och middag på lämpliga tider, så är jag likt förbannat alltid jättehungrig vid den här tiden. Som att jag har hoppat över middagen. Kan hända samma sak någon timme efter att jag ätit lunch, jag blir super hungrig verkligen. Känns så onödigt att gå och äta en massa utan att man egentligen behöver. Men det bli ju lätt så när man är hungrig. Inte blir det bättre av att äta typ frukt heller, då blir jag bara ännu hungrigare. Särskilt om det är äpplen, som också är min favorit frukt.
Nej nu måste jag göra i ordning några mackor eller något innan jag dör, haha!


MÅSTE vara riktigt gröna äpplen! Lätt godaste ;)

        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards