The Amanda way of life!

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Amanda - 23 februari 2012 16:24

Skolredovisningen gick bra! Var inte så konstigt som jag trodde med redovisning via videosamtal. Flöt på rätt bra även fast tekniken krånglade för några. Ja, då har man blivit av med den oskulden också. Haha.
Efteråt var jag upp till mamma och mats för att gå ut med Benita en sväng i det fina vädret. Så otroligt härligt med plus grader och massa sol. Man blir pigg och på så bra humör! Bara att hoppas på att detta fina väder fortsätter så det bli vår någon gång! För nu måste ju alla vara less på vintern, eller hur?


     

   

Av Amanda - 23 februari 2012 08:41

Idag är jag uppe med tuppen för en gångs skull. Eller snarare uppe med Martin. Vaknade samtidigt som honom och klev upp strax efter sju. Nu sitter jag och väntar på att få komma in i Adobe connect-mötet för att ha skolredovisning över internet. Ska bli spännande att se hur det fungerar eller inte fungerar. Haha. Också hoppas jag att detta går bra, har inte riktigt förstått hur allt ska gå till men det lär man ju komma in i.


   


Pusshej!

Ovido - Quiz & Flashcards