The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

Uppe med tuppen.

Av Amanda - 23 februari 2012 08:41

Idag är jag uppe med tuppen för en gångs skull. Eller snarare uppe med Martin. Vaknade samtidigt som honom och klev upp strax efter sju. Nu sitter jag och väntar på att få komma in i Adobe connect-mötet för att ha skolredovisning över internet. Ska bli spännande att se hur det fungerar eller inte fungerar. Haha. Också hoppas jag att detta går bra, har inte riktigt förstått hur allt ska gå till men det lär man ju komma in i.


   


Pusshej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards