The Amanda way of life!

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Amanda - 21 september 2010 16:46

Jag är absolut inte en människa som brukar ångra mina val i livet. Jag brukar alltid se tillbaka på saker och kunna se det bra med det som hänt, se det bra som har blivit tack vare det som hänt.
Men det finns faktiskt en sak som jag ångrar, som jag inte ser något som helst bra i. Något som jag inte känner att jag har fått ut något bra alls ifrån. Efter detta har jag bara fått tagit en massa skit och blir behandlad helt utan respekt.
Det är faktiskt tragiskt att det ska vara så här.
Jag hade hoppats att detta skulle kunna ske på ett mycket mer moget sätt.
Fast nu verkar det inte vara möjligt... En sak är säker, jag ångrar inte att det avslutades.

Kände för att skriva av mig lite, jaa-a.

Av Amanda - 21 september 2010 13:31

Kollade runt lite på facebook, som vanligt efter skolan.
Jag såg att en bekant hade skrivit några riktigt kloka, vettiga ord som jag tänkte dela med mig utav. Nämner dock inget namn på den här personen.
Jag håller med fullt ut om detta, kunde inte ha sagt det bättre själv!!


"5700 personer som registrerat sig hos Sverigedemokraterna hängs ut med namn och adress.Vad är det för land vi lever i, ska man inte få tycka, ha åsikter och rösta på vad man vill? Vad är det de övriga svenska partierna håller på med, de ska frysa ut SverigeDemokraterna, är det inte emot deras egna ord. De påstår ju att SverigeDemokraterna håller på med just det."


"Ska alla inte få ha sina egna åsikter och framföra dem utan att det ska bli så mycket smutskastning. Är det inte därför det heter demokrati?
Jag kan säga jag tycker inte om allt hos Socialdemokokraterna, inte allt hos moderaterna, jag tycker inte om SverigeDemokraterna. Men med lite från varje parti skulle vi kunna få ett bra parti och ett varmt Sverige!
"


"Så jag är inte Sverigedemokrat men jag tycker det har en del frågor som bör tas upp för vårt Sveriges bästa. Det är bara att gratulera Sverigedemokraterna för sina platser i riksdagen. För det var våra övriga partier som inte skötte sitt jobb och tog tag i de frågor som Sverigedemokraterna står för."

Ovido - Quiz & Flashcards