The Amanda way of life!

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Amanda - 24 september 2010 21:18

Fick veta i eftermiddag att kusin är hemma i Resele i helgen. Jätte roligt, har inte träffat honom på länge. Så måste verkligen hinna träffa honom i helgen. Favoritkusinen min!


Och när vi ända talar om släkten så kan jag berätta att faster Mia med barn dök upp, för mig, helt oväntat ikväll. Så nu har vi tittat på Idol tillsammans och småpratat om allt och ingenting. Väldigt trevligt faktiskt, i lagom mängd så.

Nu sitter jag uppe i soffan och väntar på mitt sällskap som är ungefär lika segt som vanligt, haha. Men idag har jag dock förståelse för det, en ny bil kan man ju inte alltid fixa.
Ha en bra kväll, för det tänker då jag ha!


Jag och Jake på bussen hem. Självklart så måste han göra sig lustig, hehe.

 

Av Amanda - 24 september 2010 16:39

Regnet bara öser ner, det blir blött och jävligt. Tur att jag inte behöver vistas utomhus då, hehe.
Idag experimenterades det litegrann, slutresultatet blev att det får plats

4 pers i en skokartong. Inte allt för obekvämt heller, som tur var.
Det var thaiwok och pasta idag på skolan, var tyvärr inte lika gott som jag trodde att det skulle vara. Så jag har precis tryckt i mig lite popcorn, hoppas att jag får en smaskig middag med.

Jag får väl se vad kvällen har att erbjuda, sällskap får jag i alla fall. Får se vad vi hittar på. Junsele eller bara vara här i Resele.. Eller kanske Sollefteå? Time will show ;)

Ovido - Quiz & Flashcards