The Amanda way of life!

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Amanda - 30 september 2010 20:05

Här sitter jag vid datorn och lyssnar på Modo-Timrå matchen på webbradion. Spännande detta. Timrå måste vinna, (ja jag hejar på Timrå även fast jag bor i Sollefteå).

Skulle bra gärna vilja vara på plats, men kunde inte ta mig till Övik och hade inte riktigt pengar för det heller. Synd, men det kommer fler tillfällen.


2-2 står det nu och 2a perioden har precis börjat.


Timrå IK   


 

Av Amanda - 30 september 2010 19:11

Jajamen, musik vettni. Just nu finns det en låt som jag kan lyssna på om och om igen... och inte bli less! Vilken låt kan då det vara?

Självklart Rihannas "Only girl in the world". Hur kan man inte tycka om den? Så sjukt bra låt.
En annan låt som spelas flitigt är: Shakira ft. Freshlyground - Waka waka (This time for Africa). Det är också en bra låt. Jag blir på sjukt bra humör av båda två och det är ju alltid trevligt.


Om ni mot all förmodan har missat någon av dessa låtar så tycker jag att ni ska lyssna på dem omedelbart!


Av Amanda - 30 september 2010 15:15

Ja, idag skulle man lika gärna ha kunnat skippa skolan helt.
På Skapande fick vi en text till övningen vi gjorde förra lektionen, så vi behövde bara repetera rörelserna.
Sedan på Sceniska karaktärsarbetet fick vi mer eller mindre sitta och titta på när Emil och Helle repeterade sina scener. Alltså var det onödigt för mig att vara där.


Efter lunch, halv 1, hade vi Scenisk gestaltning då satt vi och småpratade, och efter 25min kläcker läraren ur sig att hon inte orkar hålla lektion så vi får sluta.
Hade hon sagt det redan på lektionen innan så hade jag kunnat ta halv 1 bussen hem, nästa går kl 4.
Som tur var så var pappa ledig idag så han kunde hämta mig.


Allt som allt en jävligt ratig skoldag! Blä..

Ovido - Quiz & Flashcards