The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 30 september 2010

Musik!

Av Amanda - 30 september 2010 19:11

Jajamen, musik vettni. Just nu finns det en låt som jag kan lyssna på om och om igen... och inte bli less! Vilken låt kan då det vara?

Självklart Rihannas "Only girl in the world". Hur kan man inte tycka om den? Så sjukt bra låt.
En annan låt som spelas flitigt är: Shakira ft. Freshlyground - Waka waka (This time for Africa). Det är också en bra låt. Jag blir på sjukt bra humör av båda två och det är ju alltid trevligt.


Om ni mot all förmodan har missat någon av dessa låtar så tycker jag att ni ska lyssna på dem omedelbart!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards