The Amanda way of life!

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Amanda - 23 september 2010 19:25

Idag har jag förresten varit duktig! Dels var jag faktiskt mer aktiv på torsdagslektionerna än vad jag brukar. Dels så var jag på banken, (jag kände mig rätt vuxen då faktiskt, haha) där tog jag ut lönen som jag fick i somras. Plus att jag fixade så jag fick en sån där internetdosa eller vad man nu ska kalla det.


Jag var även duktig och lagade middag idag. Ja, det är faktiskt duktigt med tanke på hur mycket jag hatar att laga mat. Jag lagade makaroner och köttbullar + korv till pappa. Har varit sugen på det hela veckan och idag var jag så hungrig så jag inte kunde vänta till pappa kom hem. Pappa blev överraskad (och förhoppningsvis tacksam) över att jag hade lagat mat.


Massa pluspoäng till mig med andra ord!


 

Av Amanda - 23 september 2010 17:01

Sitter här och tänker ännu en gång att det bästa vore att jag skiter i allt.
Men om jag gör det så finns ju risken att jag ångrar mig.
Jag avskyr dilemman.

Jag är även lite orolig över en sak, förhoppningsvis är det inget allvarligt. Men ändå! Väntar tålmodigt på ett sms, det kanske kommer, kanske inte.

Ikväll ska jag i alla fall ha roligt, trevligt.. you name it! Sen ska jag verkligen försöka att ge fan i att ställa en massa krav. Måste pränta in i hjärnan att något alltid är bättre än inget. Fast... kanske inte hur länge som helst. Man måste ju stå upp för sig själv, eller något.

En jäkla massa svammel blev det av det här. Men jag behövde skriva av mig och då skiter jag i ifall ni begriper vad jag menar eller inte. Juuste.
Pusshej ♥

Ovido - Quiz & Flashcards