The Amanda way of life!

Direktlänk till inlägg 23 september 2010

Duktigheter!

Av Amanda - 23 september 2010 19:25

Idag har jag förresten varit duktig! Dels var jag faktiskt mer aktiv på torsdagslektionerna än vad jag brukar. Dels så var jag på banken, (jag kände mig rätt vuxen då faktiskt, haha) där tog jag ut lönen som jag fick i somras. Plus att jag fixade så jag fick en sån där internetdosa eller vad man nu ska kalla det.


Jag var även duktig och lagade middag idag. Ja, det är faktiskt duktigt med tanke på hur mycket jag hatar att laga mat. Jag lagade makaroner och köttbullar + korv till pappa. Har varit sugen på det hela veckan och idag var jag så hungrig så jag inte kunde vänta till pappa kom hem. Pappa blev överraskad (och förhoppningsvis tacksam) över att jag hade lagat mat.


Massa pluspoäng till mig med andra ord!


 

 
 
Johan Nyman

Johan Nyman

23 september 2010 21:44

Coca-Cola i mitt hjärta, eller mage

http://johanyman.blogg.se

Amanda

23 september 2010 22:05

YEAH!

 
Pauline

Pauline

24 september 2010 16:25

Heej! Fin blogg! Kika gärna in min! Och har du några frågor får du jätte gärna ställa dom i min frågeruta :) Annars får du jättegärna lämna en kommentar :P Du får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

http://Dance-P.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 16 januari 2013 12:57


 

Av Amanda - 10 oktober 2012 13:16

               

Av Amanda - 27 september 2012 22:02

Har färgat håret litegrann. Blev rätt annorlunda men jag är jättenöjd! Dock lär jag behöva färga det rätt ofta då röd hårfärg går ur väldigt lätt. Men det är det värt! ...

Av Amanda - 13 september 2012 12:21

Blir så fruktansvärt less och förbannad på folk som tror att de kan lova någon en sak och sedan något år senare påstå: "det har jag aldrig sagt!". Man kan inte ta tillbaka något man lovat. Man kan inte heller ta tillbaka något man gett bort. Jag mena...

Av Amanda - 11 september 2012 14:04


♥  

Ovido - Quiz & Flashcards