The Amanda way of life!

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Amanda - 6 februari 2011 21:06

Lars Winnerbäck är en av mina största idoler. Lars Winnerbäcks musik är helt otrolig och hans texter är magiska. Inga ord eller känslor i världen kan beskriva vad jag känner när jag lyssnar till hans ljuva stämma och kloka ord.


Ikväll har jag varit på middag med min stora idol, Lars Winnerbäck. Eller rättare sagt så har jag låtsas att jag har ätit middag med honom ikväll. Jag har precis sett avsnittet av Mauro & Pluras kök, där ingen mindre än just Lars Winnerbäck är med.


Vem drömmer inte om att äta middag med denna karl?
Vem drömmer inte om att få höra han spela live för sig i ens eget kök?
Vem drömmer inte om att få dansa en sväng med honom?
Som Mauro, Plura och Helena af Sandeberg fick göra.
Gissa om jag är avundsjuk?


http://www.tv3play.se/program/mauropluraskok/

Av Amanda - 6 februari 2011 17:37

Funderade precis på vart kattungen hade tagit vägen, då märker jag att han har legat och sovit bakom min rygg hela tiden. Jag har nog den mysigaste och mest "mamma"kära kattungen någonsin.   

Min moster och hennes gubbe har köpt en valp, en Welsh springer spaniel. Så nu har Mia (deras andra hund) fått en liten lillasyster som heter Divane. Martin och jag var och hälsade på dem i fredags och gud så söt man kan vara. Fast Mia är fortfarande min favorit, så det så!


    

Ovido - Quiz & Flashcards