The Amanda way of life!

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Amanda - 17 februari 2011 23:06

 


Förresten så är jag kärast!
Jag älskar dig.

Av Amanda - 17 februari 2011 20:28

Livet är ett mysterium, alla måste stå ensamma.

Jag hör dig ropa mitt namn och det känns som hemma.


När du ropar mitt namn, är det som en liten bön.

Jag är nere på mina knän, jag vill ta dig där.
I midnattstimman, kan jag känna din kraft.
Precis som en bön, du vet att jag tar dig där.


Jag hör din röst det är som att en ängel suckar.
Jag har inget val, jag hör din röst, känns som att jag flyger.
Jag stänger mina ögon, åh gud, jag tror jag ramlar ur skyn.
Jag stänger mina ögon, himlen, hjälp mig!



När du ropar mitt namn, är det som en liten bön.
Jag är nere på mina knän, jag vill ta dig där.
I midnattstimman, kan jag känna din kraft.
Precis som en bön, du vet att jag tar dig där.


Jajamen fin låten detta då... Eller?

Ovido - Quiz & Flashcards