The Amanda way of life!

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Amanda - 20 februari 2011 12:29

Min prins

       

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Tänk att för mig finns det ingen mer speciell, ingen ännu bättre, ingen mer underbar, än dig. Du är den enda, du är den finaste och jag älskar dig så mycket mer än vad någon kan förstå. Eller ens försöka förstå. Jag är kär! Nej, jag är mer än kär.. Jag är fullkomligt, sprudlande, fullständigt, jätte förälskad.
Det finns ingen viktigare, det finns ingen jag hellre skulle vara med. Med dig så känns allt annat så långt borta. Och det är skönt jag vill bara kunna fokusera på dig, dig min älskling. Det bästa jag vet är att vara i närheten av dig. Jag älskar när du kysser mig, jag älskar då du håller om mig, jag älskar när du rör mig. Ingen stund är värd mer än stunderna jag har med dig.
Inte ens när du är sådär jobbig och irriterande och inte ens lyssnar, slutar jag älska dig, inte ens för en sekund. Det enda jag känner för dig är kärlek och inget kommer kunna ändra på det. Ingen kommer att kunna ändra på det.
För du är den absolut bästa för mig, och du ger mig den absolut största känslan; kärlek.

Tack för att du är min, Martin Forsgren.

Ovido - Quiz & Flashcards