The Amanda way of life!

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Amanda - 11 februari 2011 10:27

1 - Presentera dig själv.


Jag heter Amanda Norström Fredriksson. Jag är 18 år och bor i en liten sketen by som heter Resele, den ligger 2.5 mil utanför Sollefteå. Där finns i princip bara Handlarn, Reselemacken, skolan och kyrkan. Plus en massa skog då.
Jag går Estet, teater 3:e året i Sollefteå. Jag vet inte vad jag ska göra efter skolan. Egentligen vill jag läsa vidare, men jag har varken ork eller motivation till det.
Min familj består av 2 småbröder, mamma och pappa (fast på olika håll). Dem ser jag som min familj, det finns några "bonusar" men de räknas inte. Mamma har en hund och 2 katter, hos pappa har vi 4 katter.
    
Det jag sysslar med på dagarna är självklart skolan men också teaterrep på kvällstid. Jag sitter rätt mycket vid datorn, då skriver jag och lyssnar på musik. Musik är min drog, finns inget bättre. Jag fotograferar väldigt gärna och redigerar även bilder ibland, har blivit mindre på senare tid.
Pojkvännen är väl mitt största intresse om man nu kan säga så(?)
Jag är mest intresserad av min pojkvän! (Lät det bättre?)
Aja, i alla fall så umgås jag väl näst intill jämt med honom, alltså när vi inte går i skola/när han jobbar.
Han är den bästa personen i mitt liv.
Martin Forsgren  
 

Ovido - Quiz & Flashcards